Adreça i contacte / Com arribar
- Adreça: Rambleta Pare Alegre 112, 08220 Terrassa
- Telèfon: 936 932 911
- Email: registrocivil.terrassa@justicia.es
- Enllaç GPS: 41.55056, 2.0087
Hores d’obertura
9am – 14pm
9am – 14pm
9am – 14pm
9am – 14pm
9am – 14pm
–
–
Registre Civil Terrassa
Oficina del Registre Civil de Terrassa, Barcelona. Sol·licituds per Internet relacionades amb certificats de naixement, matrimoni i defunció a Terrassa.
El Registre Civil de Terrassa és a la Rambleta Pare Alegre 112, abans d’arribar a la cruïlla amb la N-150. Annex es troben el Jutjat de Primera Instància i del Social.
Certificat de naixement a Terrassa
El certificat o partida de naixement és el document legal per donar fe del naixement. Inclou les dades de la persona: nom, lloc, data, hora on es va produir.
Podeu sol·licitar la partida de naixement completant aquest formulari.
Certificat de matrimoni a Terrassa
El certificat Matrimonial expedit pel Registre Civil de Terrassa acredita l‟acte del matrimoni a la ciutat, sigui civil o religiós. Inclou el nom dels cònjuges, data, lloc i hora del fet.
Podeu sol·licitar el certificat matrimonial completant aquest formulari.
Certificat de defunció a Terrassa
El certificat o partida de defunció mostra una mort produïda a la ciutat. Inclou les dades corresponents del lloc, dia i hora del fet.
Podeu sol·licitar el certificat de defunció completant aquest formulari.
Preguntes freqüents de gestions a Registres Civils:
Registre Civil a prop de la terminal
El Registre Civil que està ubicat a una localitat determinada està al servei dels ciutadans residents d’aquesta localitat. Les oficines d’aquest Registre Civil estan obertes al públic perquè puguin fer les inscripcions i les sol·licituds de certificats que necessitin, i perquè puguin fer les consultes respecte a les bases de dades.
Estan sota la supervisió del Ministeri de Justícia i algunes oficines compten amb la comunicació telemàtica per poder facilitar els tràmits sense necessitat que els ciutadans es mobilitzin al lloc.
Quines són les condicions per sol·licitar l’expedició del passaport espanyol a l’estranger?
Els ciutadans espanyols que es trobin vivint a l’estranger tenen dret a sol·licitar l’ expedició del seu passaport espanyol al Consolat, però per això cal que estiguin inscrits al Registre com a residents a l’estranger.
Hi ha algunes situacions en què el ciutadà espanyol pot sol·licitar l’expedició del passaport, per la qual cosa de no complir les condicions no pot fer el tràmit.
Perquè el ciutadà espanyol pugui sol·licitar l’expedició del passaport ha d’estar propera la data a la seva caducitat, que estigui deteriorat, que ja no tingui pàgines lliures o que l’hagi perdut o l’hagin furtat.
Què és el Registre de Matrícula Consular?
El Registre de Matrícula Consular és una inscripció que ha de realitzar el ciutadà que estigui residint en un país estranger, i ha de ser el corresponent a la demarcació del seu domicili.
Mitjançant aquesta inscripció els ciutadans espanyols podran acreditar que són residents a l’estranger, fer la renovació dels seus documents, i participar a les eleccions que es facin a Espanya.
Aquesta inscripció es pot fer en persona, en sol·licitar una cita prèvia per poder assistir al Registre Consular ; o també podeu enviar la documentació per correu postal.