Adreça i contacte / Com arribar
- Adreça: Carrer de Pere Esmendia, 15, 08191 Rubí, Barcelona
- Telèfon: 935 860 894
- Email: registrocivil.santcugatdelvalles@justicia.es
- Enllaç GPS: 41.48991393049379, 2.0308683921643933
Hores d’obertura (horari / informació)
9 a 14h
9 a 14h
9 a 14h
9 a 14h
9 a 14h
–
–
Oficina del Registre Civil de Sant Cugat del Vallès
Al Registre Civil de Sant Cugat del Vallès, mitjançant una sol·licitud es poden obtenir documents sobre situacions civils esdevingudes a la ciutat, de forma presencial, per internet i correu postal.
El Registre Civil de Sant Cugat del Vallès, Barcelona, es troba al Carrer de Pere Esmendia, 15, just a la cruïlla amb el carrer Jose Torrijos.
Sol·licitar certificat de naixement a Sant Cugat del Vallès
Podeu sol·licitar de forma online el vostre certificat de naixement ocorregut a la ciutat de Sant Cugat del Vallès.
Sol·licitar certificat de matrimoni a Sant Cugat del Vallès
Per sol·licitar en línia el vostre certificat de matrimoni si aquest s’ha celebrat a Sant Cugat del Vallès.
Sol·licitar certificat de defunció a Sant Cugat del Vallès
Defuncions a la ciutat de Sant Cugat del Vallès generen al Registre Civil la corresponent inscripció.
Preguntes freqüents sobre el Registre Civil
Registres Civils
A la majoria dels països, s’usa un sistema de registre civil per registrar estadístiques sobre esdeveniments vitals, com ara naixements, morts, matrimonis, divorcis i morts fetals. Aquest sistema administratiu del govern crea un registre permanent de cada esdeveniment. Un sistema CRVS que funciona bé té com a objectiu:
Assegurar les persones amb reconeixement de la seva identitat legal i garantir els drets daccés als serveis públics, la protecció social i els drets humans.
Generar estadístiques sobre la dinàmica de la població i els indicadors de salut de forma contínua per al país en conjunt ia nivell local per a les seves subdivisions administratives;
Generar informació estadística essencial de què depenguin els responsables de la presa de decisions per a la formulació, planificació i implementació de polítiques, i monitoratge, i
Permetre la comprensió de la prevalença, la distribució i les causes de la mortalitat, així com identificar les desigualtats i les prioritats en matèria de salut.
El registre civil està definit per l’ONU com a:
… “el registre continu, permanent, obligatori i universal de l’ocurrència i les característiques d’esdeveniments vitals (nascuts vius, morts, morts fetals, matrimonis i divorcis) i altres esdeveniments d’estat civil pertanyents a la població segons el que disposa decret, llei o regulació, dacord amb els requisits legals de cada país “1.
El desenvolupament i l’enfortiment dels sistemes de CRVS són importants per millorar la qualitat de les estadístiques vitals d’un país i utilitzar aquesta informació per orientar les polítiques i els programes.
Aquest concepte més ampli ha estat capturat en la definició de l’ONU d’un sistema d’estadístiques vitals com ara… el procés total de:
- 1) recopilar informació per registre civil o enumeració sobre la freqüència o ocurrència d’esdeveniments vitals específics i definits, així com les característiques rellevants dels esdeveniments mateixos i la persona o persones involucrades; i
- 2) compilar, processar, analitzar, avaluar, presentar i disseminar aquestes dades en forma estadística.