Adreça i contacte / Com arribar
- Adreça: Carrer de Tomás Bretón, 32-38, 08950 Esplugas de Llobregat, Barcelona
- Telèfon: 934 738 165
- Email: registrocivil.santjustdesvern@justicia.es
- Enllaç GPS: 41.37587394873993, 2.079288984992445
Horari d’obertura
9 a 13h
9 a 13h
9 a 13h
9 a 13h
9 a 13h
–
–
Oficina del Registre Civil de Sant Just Desvern
Al Registre Civil de Sant Just Desvern, és possible tramitar documents sobre situacions civils ocorregudes a la ciutat, acudint personalment, correu postal i internet.
El Registre Civil de Sant Just Desvern, Barcelona, es troba al Carrer Tomás Bretón, 32-38, molt a prop d’arribar-hi amb el Carrer Josep Maria Ventura.
Sol·licitar certificat de naixement a Sant Just Desvern
Podeu sol·licitar de forma online el vostre certificat de naixement ocorregut a la ciutat de Sant Just Desvern.
Sol·licitar certificat de matrimoni a Sant Just Desvern
Per sol·licitar en línia el vostre certificat de matrimoni si aquest s’ha celebrat a Sant Just Desvern.
Sol·licitar certificat de defunció a Sant Just Desvern
Defuncions a la ciutat de Sant Just Desvern generen al Registre Civil la corresponent inscripció.
Preguntes freqüents sobre el Registre Civil:
Què vol dir que un document necessita reconeixement previ de signatura?
En el moment de realitzar els tràmits per a la postil·la d’algun document, és possible que necessiti el reconeixement previ de signatura.
Això és un requisit que existeix per a alguns documents públics administratius, per tal de validar-los i acreditar-los abans de fer el tràmit de la postil·la.
Depenent del document a postil·lar variarà la direcció a la qual el sol·licitant s’ha d’adreçar per fer el tràmit de reconeixement de signatures.
Per exemple, per a un títol universitari cal fer-li el reconeixement de signatures a les adreces de les Altes Inspeccions d’Educació.
Un cop realitzat aquest procés, llavors és possible continuar amb el tràmit de la postil·la per al document.
Registre Civil per consultar estat de tramitació
Davant del Registre Civil es poden realitzar diversos tràmits de naturalesa diferent, que en general prenen el seu temps a ser processats.
Per exemple, el tràmit de nacionalitat espanyola, que requereix un temps específic perquè es pugui efectuar la sol·licitud.
Per aquest motiu el Ministeri de Justícia posa a disposició dels ciutadans l’opció de conèixer l’estat de la sol·licitud, més conegut com “Com va el meu?”
Per això només cal ingressar a la Seu Electrònica del Ministeri de Justícia i cercar la secció d’estat de la tramitació.
És important destacar que per poder ingressar a la Seu Electrònica cal comptar amb un ordinador que suporti aquest tipus de connexió, per la qual cosa és recomanable descarregar el manual d’instrucció d’accés a la Seu Electrònica.
Quina és la validesa del passaport?
Tot document que té validesa legal al territori nacional ha de tenir un període de durada en el qual pot ser utilitzat, i una vegada hagi expirat caldrà renovar-lo.
Aquest és el cas del passaport, que té una validesa que varia depenent de ledat del portador.
Per als infants menors de cinc anys, el passaport només té una validesa de dos anys; i per a les persones més grans de trenta anys la validesa serà de deu anys.
En el cas del sol·licitant menor de 30 anys, però major de 5 anys, tindrà un passaport vàlid per cinc anys.