Adreça i contacte / Com arribar
- Adreça: Pere Esmendia, 15, 08191 Rubí, Barcelona
- Telèfon: 935 860 894
- Email: registrocivil.rubi@justicia.es
- Enllaç GPS: 41.48980810984229, 2.030766192167448
Hores d’obertura
9 a 14h
9 a 14h
9 a 14h
9 a 14h
9 a 14h
–
–
Oficina del Registre Civil de Rubí, Barcelona
Al Registre de Rubí, es pot tramitar documents sobre situacions civils esdevingudes a la ciutat, de manera presencial, per correu o mitjançant Internet.
Podem localitzar el Registre civil de Rubí al carrer Pere Esmendia, 15, Rubí, Barcelona, sobre el mateix carrer hi ha la clínica Rubí i l’autoescola Julià.
Demanar certificat de naixement a Rubí
Podeu sol·licitar de forma online el vostre certificat de naixement ocorregut a la ciutat de Rubí.
Demanar certificat de matrimoni a Rubí
Per sol·licitar en línia el vostre certificat de matrimoni si aquest s’ha celebrat a Rubí.
Demanar certificat de defunció a Rubí
Defuncions a la ciutat de Rubí generen al Registre Civil la corresponent inscripció.
Preguntes freqüents sobre el Registre Civil:
Registre Civil en línia
El Registre Civil en línia és aquell al qual es pot accedir de manera telemàtica, és a dir, per mitjà de l’internet en un ordinador.
Això només és possible si aquest determinat Registre Civil compta amb un Registre Electrònic, ja que cal que les dades del mateix hagin estat informatitzades perquè el ciutadà hi pugui accedir de manera online.
Si el Registre Civil no està informatitzat, aleshores no és possible accedir-hi a través d’una Seu Electrònica, i per tant només és possible fer les sol·licituds de manera presencial o per mitjà del correu postal.
On són els Registres Consulars?
Els registres consulars són part del Registre Civil i s’encarreguen de processar i atendre les sol·licituds dels ciutadans espanyols que estan residenciats a l’estranger.
Hi ha una oficina del Registre Civil a cada demarcació consular, per la qual cosa si un ciutadà espanyol està vivint de manera temporal o permanent en un país estranger només ha d’ubicar el Consolat que estigui més a prop del seu domicili; i hi podrà trobar el Registre Consular.
És important que els ciutadans espanyols puguin fer la seva inscripció consular, ja que així podran fer la renovació dels seus documents a aquestes oficines ia més participar a les eleccions del seu país.
El DNI té una validesa permanent?
El DNI és un document utilitzat per acreditar la identitat d’una persona, i és obligatori que tot ciutadà més gran de 14 anys pugui tenir aquest document en la seva possessió.
Tot i això, no és un document que tingui una validesa permanent, ja que depenent de l’edat del ciutadà al moment de sol·licitar-lo variarà el període de validesa del mateix.
Només té validesa permanent per a aquells ciutadans més grans de 70 anys i aquells més grans de 30 anys amb condició de gran invàlid.