Adreça i contacte / Com arribar
- Adreça: Av. Carrilet 2, 08902 Hospitalet de Llobregat
- Telèfon: 935 548 015
- Email: registrocivil.hospitaletdellobregat@justicia.es
- Enllaç GPS: 41.365772927744, 2.1322672465576
Hores d’obertura
9-14h, 16-18h
9 – 14 h.
9-14h, 16-18h
9 – 14 h.
9 – 14 h.
–
–
Registre Civil L’Hospitalet de Llobregat
Oficina del Registre Civil de l’Hospitalet de Llobregat, Barcelona. Sol·licituds online relacionades amb certificats de naixement, matrimoni i defunció a Hospitalet.
El Registre Civil de l’Hospitalet de Llobregat és a l’av. del Carrilet 2, a la cruïlla amb Carrer Riera Blanca, a la Ciutat de la Justícia. Annex es troben els Jutjats.
Certificat de naixement a Hospitalet
El certificat de naixement, o partida de naixement, és un document legal per donar fe d’un naixement. Conté les dades relatives a la persona, el nom, lloc, data, hora on es va produir.
Podeu sol·licitar-ho en línia al Formulari de naixement
Certificat de matrimoni a Hospitalet
El Certificat de Matrimoni expedit pel Registre Civil de Sabadell acredita l‟acte del matrimoni a la ciutat, s‟expedeix sigui matrimoni civil o religiós. Reflecteix el nom dels cònjuges, així com la data, lloc i hora en què es va produir. (art. 69 LRC)
Podeu sol·licitar-ho en línia al Formulari de matrimoni
Certificat de defunció a Hospitalet
El certificat de defunció mostra les dades del fet produïdes a la ciutat. Per tenir accés al certificat o partida de defunció cal assenyalar la localitat on es va produir, si fou a Sabadell correspon a aquest registre.
Podeu sol·licitar-ho en línia al Formulari de defunció
Preguntes freqüents de gestions a Registres Civils:
Registre Civil consulta data de naixement
Per poder sol·licitar l’expedició d’un certificat de naixement cal conèixer les dades de la persona i proporcionar-les al moment de fer el tràmit.
En cas que es desconeguin aquestes dades, és possible fer una trucada a les oficines del Registre Civil on van ser inscrites les dades de la persona.
En aquest cas es pot proporcionar una data aproximada del naixement i els noms i cognoms de la persona, perquè el funcionari pugui fer la cerca als llibres corresponents i que proporcioni la informació requerida.
Com es pot tramitar la inscripció de defunció per correu postal?
Per poder fer la inscripció de defunció per correu postal, cal que la persona declarant pugui reunir uns documents que són indispensables.
Aquests han de ser enviats al Registre General del Ministeri de Justícia, oa qualsevol de les Gerències Territorials del Ministeri de Justícia, a fi que puguin fer el tràmit.
Aquesta sol·licitud ha d’incloure el certificat mèdic de defunció, la fotocòpia del DNI del difunt i l’imprès oficial de declaració de mort pel familiar i l’autorització del funerari.
Quins són els documents que cal presentar per inscriure un matrimoni civil a l’estranger?
Quan s’ha dut a terme un matrimoni civil a l’estranger, en el qual algun dels contraents és espanyol, se’n pot fer la inscripció al Registre Consular.
Per això han de presentar uns quants documents, entre els quals hi ha el Certificat de Matrimoni expedit pel Registre Civil estranger, el certificat literal de naixement de tots dos conjugues, el DNI de tots dos i el full declaratori de dades.